“MOM zorgt voor echt klantgericht werken en vermindering van Co2 uitstoot”

Mobile Order Management ook voor inzamelen textiel “Het is van belang om constant mee te gaan in het meer digitaliseren en optimaliseren. Met Mobile Order Management (MOM) hebben we een oplossing die goed aansluit op onze backoffice systemen en kan onze medewerker in de toekomst een werkorder laten zien als we vragen wat iemand aan het doen is. Dit sluit ook aan bij de wensen van de gemeente. Ook voor de medewerker is MOM een goede stap vooruit, aangezien het een zeer laagdrempelige oplossing is: als je met een telefoon om kan gaan, kun je meteen aan de slag.

 

Direct resultaat: 30% op gereden kilometers

“We merken direct resultaat. In de eerste maand hebben we al 30% bespaard op de kilometers door het gebruik van de navigatie. Naast een verminderde CO2 uitstoot betekent dit een directe besparing op de kosten. Ook is de communicatie met de klant over onduidelijkheden verbeterd. Zowel de chauffeurs als de telefonistes zijn aangesloten op

MOM. Hierdoor kan nu direct een foto gemaakt worden door de chauffeur en teruggekoppeld worden aan onze telefonistes bij vragen van de klant.”

 

Ten slotte besluit Carlos Velazquez, chauffeur bij Reinis: “Het is super dat de gehele route in één opslag zichtbaar is en ik niet meer telkens naar papiertjes hoef te zoeken. Dit scheelt een hoop tijd. Daarnaast spreekt het gebruik voor zich. Makkelijker kan niet. Ik ben er erg blij mee!“

 

 

 

 

contact

Bas  Kousemaker
Bas Kousemaker
Account Manager
tel. +31 20 600 51 51

downloads