MijnUren App: verbetert communicatie

De MijnUren App helpt medewerkers hun urenregistratie digitaal te verwerken, slimmer te communiceren en HR-functionaliteit te integreren. Deze mobiele app heeft de planning als bron. Iedere medewerker kan gemakkelijk uren boeken afhankelijk van zijn/haar functieprofiel. Uren worden geboekt op geplande regels of worden nieuw ingebracht door de medewerker zelf.

 

Business Benefits

Niet meer overtypen van stapels papieren werkbonnen met urenverantwoording
Snelle registratie uren bij de bron, hogere betrouwbaarheid en minder fouten
Device onafhankelijk medewerkers mobiel uren laten invullen
Volledig geïntegreerd met AfvalRIS en CLEAR

 

Gebruikersgemak

Geplande activiteiten worden automatisch gevoed
Gemakkelijk ongeplande activiteiten inboeken en bewerken
Inzicht in persoonlijke productiviteit
Persoonlijke en bedrijfsrelevante informatie tonen

 

Mogelijke toepassingen

De MijnUren app kan geschikt gemaakt worden voor meerdere toepassingen. Denkt u hierbij aan bijvoorbeeld de HR afdeling. Naast registratie verlof en ziekmelden, kan de HR functionaris ook CAO informatie publiceren via de app. Ook afdeling communicatie zal hier goed gebruik van kunnen maken om nieuwsfeeds intern te verspreiden. Zo houdt u de organisatie in een keer op de hoogte. En vergroot u de betrokkenheid van uw medewerkers. Voor de medewerker zelf kunt u denken aan meer inzicht bieden in verlofsaldi, gemaakte overwerkuren, rooster opvragen, diensten ruilen, inschrijven en invullen van overwerk. En terugkoppeling prestaties operations zoals hoe veel werk er is verzet. Bedenkt u de toepassingen? Wij maken het voor u mogelijk.

 

AREA Reiniging: zakelijke voordelen met de MijnUren app

Cees Schouls: “Zakelijke voordelen? Zonder meer de versnelling van urenverwerking. Nu kun je veel eerder een periode afsluiten, elke week bijvoorbeeld. Bijkomend voordeel is dat de teamleiders ook de uren van hun team accorderen waardoor zij daadwerkelijke verantwoordelijkheid hebben over de inhoudelijke kant van de uren die gerealiseerd zijn. Zo kun je zien dat iemand in een bepaalde week overuren maakt terwijl dat niet was afgesproken. Dan is die persoon daar direct op aan te spreken. Met deze app heeft GMT een punt verdiend, zeker wat betreft de manier waarop ze het hebben opgepakt en doorvertaald.” Lees hier het hele interview met Cees Schouls, hoofd bedrijfsbureau bij Area Reiniging.

 

 

 

contact

Bas  Kousemaker
Bas Kousemaker
Account Manager
tel. +31 20 600 51 51

downloads