AfvalRIS Klant Contact Centrum; optimale gebruiksvriendelijkheid

Met deze module kun je makkelijk meldingen en afspraken vastleggen en eenvoudig en snel alle klantinformatie op één plek terugvinden. Hierdoor kun je adequaat klanten bedienen met een systeem dat optimale gebruiksvriendelijkheid biedt.

 

Op en top intuïtieve beleving

Ontwikkelingen binnen de ICT maken het mogelijk om systemen steeds gebruiksvriendelijker te maken. Deze innovatieve manier van ontwikkelen hebben we volledig omarmd, met als gevolg dat er een grote slag gemaakt is in de gebruiksvriendelijkheid van de KCC module. Zo is de user experience sterk verbeterd: alle functies werken nu meer intuïtief. Het zoeken en vinden van de juiste informatie en het terugvinden van recente items gaat vele malen sneller en eenvoudiger.


Minder tijd en meer overzicht

Ad Weststrate, Productmanager GMT, legt uit: "We gebruiken bijvoorbeeld het zogenaamde Search> Act > Process principe. Een manier van werken die aansluit op de manier waarop we op internet bezig zijn. We geven een zoekterm in, bekijken de resultaten en geven ofwel een aanvullende of andere zoekterm in, of we gaan verder met één van de zoekresultaten. Net zoals bij Google. Hierdoor is er minder parate kennis nodig met als gevolg een flinke tijdsbesparing en meer overzicht." Zoeken zoals je gewend bent in Google

 

Minder fouten met intelligente knoppen

Naast een meer intuïtieve beleving is het systeem voorzien van intelligente knoppen. Bijvoorbeeld in het geval van een containerdistributie intake zijn er veel opties mogelijk. Door de aanwezigheid van intelligente knoppen wordt inzichtelijk gemaakt welke opties van toepassing zijn bij de betreffende klant. Als de klant bijvoorbeeld maar één container van een bepaald type mag bestellen en hij heeft er al één, dan zal de knop <Bijplaatsen> in een andere kleur weergegeven worden. Naast het gemak voor de gebruiker, betekent dit een minder steile leercurve met als bijkomend voordeel een aanzienlijke reductie van het aantal gemaakte fouten.

 

Intake van de containerdistributie: intelligente knoppen en meest gebruikte items helder in beeld.

 

Inzicht in de werkvoorraad

In de KKC-module wordt gebruik gemaakt van Postvakken. Deze geven inzicht per medewerker en per afdeling over welke zaken aandacht behoeven. Je hoeft niet meer op zoek en papierstromen worden overbodig.

 

KCC is onze hypermoderne module binnen AfvalRIS. Dit is hét systeem in de gemeentelijke markt die ondersteuning biedt bij de planning en logistiek van inzamelaars. Van het maken van routelijsten en planningen tot aan de ondersteuning van het KCC: de informatie voor alle betrokkenen zit in het gehele proces geïntegreerd.

 

Meer weten over de KCC module of AfvalRIS? Neem contact op met Bas Kousemaker.

 

contact

Bas  Kousemaker
Bas Kousemaker
Account Manager
tel. +31 20 600 51 51