Nieuwe mobile applicaties voor iOS (Apple) en/of Android

 

Tot nu toe richt de aandacht van de branche zich voornamelijk op app's voor de burgers zoals de digitale afvalkalender. Maar er is meer. Wij zetten de tablet trend door naar business to business toepassingen. Met trots lanceren wij als eerste onze serie business app’s voor Apple of Android devices. Mobile Order Management app, een Mobile Fleet Management app, een app om afvalvoertuigen te volgen en de Wastehub App. Applicaties die ontworpen zijn voor de afvalindustrie en naadloos integreren met o.a. de standaard CLEAR.net en AfvalRIS applicatie. Maar het blijft niet bij deze drie nieuwe apps. Laat u verrassen door de eenvoud en kracht van app’s op consumenten electronica voor uw bedrijfsprocessen. De meerwaarde is enorm.

 

Mobile Order Management

Een app met tal van handige features. Zo staan Planning en chauffeur continue met elkaar in verbinding: de werkzaamheden worden real time gevolgd op kantoor. Opdrachten zijn direct in het voertuig zichtbaar. De app toont routes en opdrachten die digitaal worden afgewerkt door de chauffeur. Tijden, gewichten, afwijkingen en storingen worden meteen geregistreerd. Als bewijs kan hij foto’s bijvoegen. Bestede uren worden rechtstreeks aangeboden aan kantoor. Klanten kunnen direct op de tablet aftekenen.

 

Mobile Fleet Management

Een doeltreffende mobile variant op een fleetmonitor. De app helpt gemeenten en planners die subcontractors monitoren met het volgen van de operationele activiteiten op kantoor en onderweg. Voordelen: de planner heeft altijd en overal inzicht in de locatie en GPS trails van de voertuigen. Kleurcodering van het GPS trail maakt inzichtelijk waar bijvoorbeeld de lift werd bediend. Planner en chauffeur kunnen real time berichten uitwisselen. Afwijkingen in de route worden gevisualiseerd. Route audits waren nog nooit zo eenvoudig.

 

Wastehub EBA App

Deze app stuurt de dagelijkse opdrachten naar de smartphone van de chauffeur. Die geeft zelf aan welke opdracht hij gaat rijden. Actieve ritten (AAR) worden doorgegeven aan de verwerker die dan weet dat de chauffeur er aan komt en met welke vracht. Ook de niet actieve ritten (NAR) worden ondersteund.  De app bevat de digitale begeleidingsbrief conform EBA standaard van TLN. Hier heeft het LMA een ontheffing voor verleend. Beschikbaar voor IPhone, iPad en Android. 

 

Met deze serie van drie business apps zet GMT de trend door naar B2B toepassingen. De applicaties zijn namelijk speciaal ontworpen voor de afvalindustrie en naadloos te integreren met de standaard CLEAR.net applicatie. Bijkomende voordelen: lagere kosten, betere communicatie, minder papierwerk, snellere service, duidelijker bedrijfsprocessen en algehele gebruiksvriendelijkheid.

Waste app - Meldingen- en afval informatie app volledig geintegreerd met uw back office systeem

 

De waste app is er in meerdere varianten. Voor de gemeentelijke markt en voor de commerciële markt. Met de Waste app haken uw klanten en burgers rechtsreeks aan op uw systeem. Uw klant kan via de app zijn/haar order ingeven. Bijvoorbeeld voor het plaatsen van een container en het ledigen of ophalen daarvan. Voor de gemeentelijke markt beschikt de app zelfs over een afvalkalender en kan er zwerfafval gemeld worden. Uw servicesdesk wordt met de inzet van de app aanzienlijk ontlast. De app is beschikbaar voor alle toonaangevende mobiele platforms.

Fred Peters, Directeur Corporate ICT Van Gansewinkel groep:

“Wij hebben vele ontwikkelingen in ICT die toegevoegde waarde leveren aan onze klanten, zo ook onze nieuwste ontwikkeling de ‘MyContainer’ App. De MyContainer App maakt het voor onze klant mogelijk om zeer eenvoudig met zijn mobiele telefoon of ipad een order te plaatsten of een extra lediging af te roepen. Voor de klant levert de MyContainer App veel gebruiksgemak op. De klant doet zijn melding vanaf elke gewenste plek op elk gewenst tijdstip, krijgt meteen bericht terug wanneer de opdracht uitgevoerd zal worden en na het afronden van de opdracht stellen we de klant ook hiervan netjes op de hoogte. Zo is de cirkel weer rond en weet de klant dat wat we beloofd hebben, ook gedaan is. Voor Van Gansewinkel neemt de MyContainer App manuele processen weg doordat de orders direct in het back office en planningssysteem worden aangemaakt. De app voorkomt foute invoer en is uiteraard goed beveiligd. Dit bespaart ons simpelweg tijd en geld en we vergroten zo de kwaliteit en betrouwbaarheid van onze dienstverlening naar de klant."

 

 

downloads