Realtime klanttevredenheidsmeting door GMT

 

GMT is altijd benieuwd wat goed gaat en wat beter kan in onze dienstverlening. Vanaf nu kunt u dit direct laten weten door op onze groene of rode buttons te drukken.

 

Simpel voor u, waardevol voor ons

Op al onze communicatiemiddelen zienonze klanten vanaf deze week een rode en een groene button staan. Wanneer er iets gebeurt wat de klant als positief of negatief ervaart kunnen zij direct op één van de buttons klikken.

 

Vervolgens kunt u optioneel kort (max. 160 tekens) toelichten waarom u geklikt heeft. Als eenklant zijn of haar emailadres achter laat kunnen wij ook contact opnemen met de klant om de melding te behandelen. Op deze manier leren wij razendsnel van uw ervaring.

 

Meer hierover leest u op www.wijluisteren.nl/gmt.

 

12-11-2014 AREA; MijnURen App
30-06-2014 Afvalbak adopteren?
29-12-2010 LMA Kit
04-02-2010 Overname BlueKaizen
07-05-2009 GMT op de EASYFAIRS
07-11-2008 Nieuwe medewerkers