Ik wil daadwerkelijk iets bijdragen

 

‘De afvalindustrie is enorm in beweging. Overal in de wereld wordt nagedacht over hoe we ervoor kunnen zorgen dat de stad leefbaar blijft. Ik vind het een uitdaging om hierover mee te denken’, zegt Bas Kousemaker (40). Hij is sinds begin 2014 account manager bij GMT.

 

Naast het contact met bestaande klanten richt hij zich op nieuwe business. ‘Ik vind het heel interessant om samen met de klant te onderzoeken waar de pijnpunten zitten en met behulp van goede producten en consultancy lange termijn doelen te bereiken. Delen is vermenigvuldigen. Ik wil daadwerkelijk iets bijdragen.’

 

De Mobile First strategie van GMT spreekt hem erg aan. ‘Mobiele oplossingen zijn in veel gevallen kostenefficiënt. Ik wil graag de horizon voor onze klanten verleggen. Een goede softwareoplossing is niet meer gebonden aan kabels’, zegt hij enthousiast.

 

Voordat hij bij GMT in dienst trad werkte hij onder andere als accountmanager bij een bedrijf dat mobiele applicaties voor afvalbedrijven maakte. ‘Ik ben blij met mijn overstap. De visie, omvang en klanten van GMT spreken mij erg aan. Wij werken met een fijne club mensen heel hard aan een mooi product in een dynamische sector.’

 

‘GMT richt zich naast Nederland ook op de buitenlandse markt. Dat maakt mijn werk extra interessant.’ Inmiddels is Bas behoorlijk aangestoken met het afvalvirus. ‘Ik reis graag en heb in mijn leven nog nooit zoveel vuilniswagens en (ondergrondse)containers gefotografeerd’, besluit hij lachend.

 

 

contact

Bas  Kousemaker
Bas Kousemaker
Account Manager
tel. +31 20 600 51 51
12-11-2014 AREA; MijnURen App
30-06-2014 Afvalbak adopteren?
29-12-2010 LMA Kit
04-02-2010 Overname BlueKaizen
07-05-2009 GMT op de EASYFAIRS
07-11-2008 Nieuwe medewerkers