GMT introduceert de MijnUren app

 

GMT introduceert de MijnUren app. Praktisch en eenvoudig uren mobiel registreren bij de bron, de medewerker zelf! Met de MijnUren app kunt u snel en betrouwbaar uren laten boeken vanaf de eigen werkplek of locatie. Volledig geïntegreerd met AfvalRIS binnen de bestaande procesgang van fiatteringsslagen. Area is de eerste organisatie die de MijnUren app in gebruik heeft.

 

Met behulp van de applicatie kunnen werknemers hun werktijden bijhouden. ‘Met een simpele druk op de knop kunnen mensen registeren hoelang ze werken. Dit kan realtime (kloktijden), maar kan ook achteraf. Het werkbriefje hoeft niet meer door iemand worden overgetypt in een systeem en digitale werkbonnen die matchen met de planning worden automatisch verwerkt. Wijkt de praktijk af van de planning, wordt hij voor akkoord verstuurd naar de leidinggevende.’ vertelt Jan Roelofsen, accountmanager van GMT.

 

De applicatie, verkrijgbaar met verschillende gebruikersprofielen, is geschikt voor de smartphone, maar kan ook op een tablet, laptop of desktop computer worden gebruikt. ‘Dit scheelt niet alleen veel papierwerk, deze manier van werken is ook minder foutgevoelig, sneller, device onafhankelijke en volledig geïntegreerd met AfvalRIS en CLEAR.

 

contact

Bas  Kousemaker
Bas Kousemaker
Account Manager
tel. +31 20 600 51 51

downloads

12-11-2014 AREA; MijnURen App
30-06-2014 Afvalbak adopteren?
29-12-2010 LMA Kit
04-02-2010 Overname BlueKaizen
07-05-2009 GMT op de EASYFAIRS
07-11-2008 Nieuwe medewerkers