GMT introduceert Wastedge.eu voor lokale afvalbedrijven

 

GMT, dat zich met de producten CLEAR en AfvalRIS voornamelijk richt op de middel- en grote spelers in de afvalsector, focust zich vanaf nu ook op de zelfstandige en lokaal opererende bedrijven. Wastedge biedt een totaalplaatje; van orderadministratie tot en met de factuur en dat helemaal digitaal (werkbonnen, facturatie en EBA).

 

De standaard oplossing is via internet beschikbaar voor een laag maandbedrag en is zowel op desktops als smartphones en tablets te gebruiken. ‘Deze (papierloze) manier van werken bespaart tijd en geld. Bedrijven houden meer tijd over voor waar het werkelijk om draait: ‘afval’, zegt business unit manager Léon Fleischeuer.

 

Hij vertelt dat GMT binnenkort een aantal roadshows organiseert, waarbij afvalbedrijven kennis kunnen maken met Wastedge. ‘In twee uur tijd geven wij een presentatie en demonstreren wij de oplossing. Uiteraard is er genoeg ruimte om vragen te stellen,’ vertelt hij.

 

Wastedge biedt als backoffice pakket onder andere een specifieke oplossing voor rolcontainer- en afzetcontainerbedrijven. Het toegankelijke product wordt volop gebruikt in Australië, Zuid-Afrika en Engeland. GMT levert deze laagdrempelige oplossing exclusief in Europa.

 

Wat Wastedge biedt? Vanaf het eerste contact met de klant/prospect tot en met de factuur voor de geleverde diensten worden de gegevens centraal en eenvoudig vastgelegd in de software. Deze gegevens zijn overal en altijd beschikbaar en klanten hoeven niet te investeren in licenties en hardware. De klanten werken altijd met een actuele versie en hebben geen onderhoudscontracten. ‘Het enige wat men nodig heeft is een internetverbinding’, legt Fleischeuer uit.

 

Orders worden vanaf kantoor direct naar de wagen geboekt zodat de chauffeur weet wat hij moet doen. De chauffeur kan op zijn smartphone of tablet de voortgang van zijn orders bijhouden en de planner heeft direct inzicht in de capaciteit van de voertuigen en kan snel nieuwe opdrachten doorgeven aan de chauffeurs. Na afhandeling door de chauffeur kan de administratie overgaan tot de facturatie. ‘De factuur kan digitaal naar de klant gestuurd worden. Dit scheelt veel tijd en geld.’

 

Directeur Mark Abbas is blij met de verbreding van het aanbod van GMT. ‘Dit segment heeft de toekomst. Een lokaal bedrijf staat heel dicht bij haar klanten en biedt extra toegevoegde waarde door flexibiliteit en ondernemerschap. We hadden al een uitstekende marktpositie in het midden- en topsegment van de Nederlandse afval- en grondstoffenindustrie. Met Wastedge kunnen wij nu ook de lokale ondernemers voorzien van een ICT oplossing waarmee ze de concurrentie in de markt aan kunnen!'  

 

De eerstvolgende roadshow staat gepland op 15 mei a.s. in Hotel van der Valk Zwolle. U kunt zich inschrijven op de website: www.wastedge.eu.

12-11-2014 AREA; MijnURen App
30-06-2014 Afvalbak adopteren?
29-12-2010 LMA Kit
04-02-2010 Overname BlueKaizen
07-05-2009 GMT op de EASYFAIRS
07-11-2008 Nieuwe medewerkers