Communicatie met uw burger, dat moet toch efficiënter kunnen?

 

Uw klant; de burger, wil graag informatie of gebruik maken van de dienstverlening van uw bedrijf. Veel telefoontjes van de burger zijn veelal dezelfde soort vragen. Mensen van het Klant contact centrum kunnen de standaard antwoorden wel dromen. Zou het niet slimmer zijn als steeds meer burgers zelf hun informatie online kunnen vinden? 

 

Dus hoe maakt u het de burger en uw organisatie makkelijker, verhoogt u uw serviceniveau en ontlast u het callcenter?

Met de geïntegreerde digitale afvalkalender van GMT: dynamisch en realtime!

Met de inzet van deze slimme manier van burgercommunicatie, verhoogt u zo de betrokkenheid van de burger en uw serviceniveau. Met de digitale afvalkalender kunt u de burger 24x7 goed informeren en voorkom je dat zij te snel de telefoon grijpen en het call center overbelasten.

 

Kies voor de inzet van de burger app en of webportal en bespaar tijd en geld! Een app heb je tenslotte niet alleen voor de heb.

  

Integratie back office systeem

Er is veel keus op de markt op het gebied van een afval app. Waarom nu de WasteApp van GMT?

GMT onderscheid zich door middel van de integratie met uw back-office systeem. Alle functies zijn middels een door GMT ontwikkeld koppelvlak in-sync met alle informatie van en naar de WasteApp. De app volgt uw huidige back office inrichting en plaatst meldingen direct in uw back office applicatie en vice versa. 

 

Interesse?

Bel of mail Jan Roelofsen (06-15010966 - jroelofsen@gmt.nl) voor een informatief gesprek en vraag naar de praktische aanpak en wat het u oplevert.

 

PS: Download rechts meer informatie over de digitale afvalkalender van GMT.

 

contact

Jan  Roelofsen
Jan Roelofsen
Account Manager
tel. 020-600.51.51

downloads

12-11-2014 AREA; MijnURen App
30-06-2014 Afvalbak adopteren?
29-12-2010 LMA Kit
04-02-2010 Overname BlueKaizen
07-05-2009 GMT op de EASYFAIRS
07-11-2008 Nieuwe medewerkers